wtorek, 5 stycznia 2016

Postanowienia noworoczne ☺

W tym roku wierzę, że uda mi się spełnić moje postanowienia. Może nie wszystkie ale większość!
Więc tak, moje postanowienia:

-będę codziennie ćwiczyła (mogę opuścić tylko 1 dzień w tygodniu)
-ograniczę słodycze i wszystkie tłuste rzeczy
-będę dużo się uczyła oraz pomagała innym
-mniej narzekania !
-będę dbała o siebie ,o swój wygląd,osobowość
-nie zapalę ani jednego papierosa 
-zrealizuje swoje wszystkie challange 
-poprawię relacje z bliskimi dla mnie osobami
-przeczytam wszystkie zaplanowane książki
-zrobię nowy tatuaż
-będę dbała o swoje rzeczy
-będę bardziej zamknięta w sobie (nie potrzebnych rzeczy nie będę mówiła)
-ograniczę picie
-nie zafarbuję włosów
-będę pomagać rodzicom
-czas wydorośleć!
-raz w miesiącu przynajmniej do kościoła
-uśmiech na twarzy mi nie będzie znikał wśród ludzi
-mam zamiar się opalić ^^
-każdy dzień będzie coraz lepszy
-mniej łez , nie mam zamiaru cierpieć
-bawić się na całego ale bez przesady 
-zadbać o moją drugą połówkę
-zapuścić włosy
-oderwę się od mojego uzależnienia
Jest oczywiście ich o wiele więcej ale najważniejsze napisałam.
A wy jakie postanowienia macie? :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz